گفتگوی مک

به سایت تبلیغاتی گفتگوی مک خوش امدید.

روش های رسانه ای تبلیغات

روش های رسانه ای تبلیغات

روش های رسانه ای برای تبلیغات

اساسا دو روش رسانه ای برای انتخاب جهت تبلیغات وجود دارد.

  • رویکرد کنسانتره رسانه
  • رویکرد پراکندگی رسانه

در رویکرد تمرکز رسانه ها، تعداد دسته رسانه ها کمتر است. این رویکرد به طور کلی برای آن دسته از شرکت هایی که بسیار مطمئن نیستند و باید با سایر رقبا به اشتراک بگذارند استفاده می شود. آنها نمی خواهند کسی نام تجاری انها را با  نام تجاری دیگر اشتباه بگیرند، بنابراین این روشی امن تر است زیرا پیام به مصرف کنندگان هدف می رسد.

در رویکرد پراکندگی رسانه ها، تعداد بیشتری از رسانه های مورد استفاده برای تبلیغات وجود دارد. این رویکرد فقط توسط افرادی که می دانند یک یا دو نوع رسانه به اهداف خود برسد، در نظر گرفته نمی شود. آنها تبلیغات محصول خود را در بسیاری از مقوله ها مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت، توزیع جزوه، ارسال پیام به تلفن همراه و غیره قرار می دهند.

انتخاب رسانه رده

هر کدام از این دسته ها توسط برنامه ریزان سازمان انتخاب شده اند، باید یک رسانه مناسب برای انتقال پیام خود انتخاب کنند.

اگر محصول برای تعداد زیادی از مشتریان باشد، یک گزینه رسانه های جمعی می تواند مانند تلویزیون، رادیو یا روزنامه انتخاب شود. بهترین نمونه هایی برای این نوع آگهی های شوینده، نوشیدنی های بهداشتی کودکان و محصولاتی است که به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد مانند صابون، شامپو، خمیر دندان و غیره.

اگر برنامه ریزان بخواهند ذهن مردم را در خرید پنجره ها یا فقط خرید به خاطر نام تغییر دهند، سپس می توان از نقطه ی خرید نوع شرکت استفاده کرد. این به کمپانی کمک می کند تا نکات خود را برای خریداران توضیح دهد و خریداران را متقاعد کند که محصول خود را بفروشند.

اگر برنامه ریزان بخواهند محصول خود را به صورت یک به یک بفروشند، سپس گزینه سوم نوع پاسخ مستقیم است. در اینجا، افراد شرکت به طور مستقیم با مشتریان از طریق ایمیل، پیام های متنی، تماس تلفنی یا جلسه برای ارائه نسخه ی نمایشی تماس می گیرند. بهترین مثال این نوع رسانه ها، بانکداری خون بند ناف نوزاد است. آنها به مشتریان خود می روند، همه چیز را توضیح می دهند و سعی می کنند آنها را متقاعد کنند.